Ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου είναι δημοσιογράφος και οδηγός αγωνιστικών αυτοκινήτων, γνωστός με το όνομα που έτρεχε στους αγώνες, ως ''Στρατισίνο''.
Ξεκίνησε ως οδηγός αγωνιστικών αυτοκινήτων από το Ράλυ Πρωτελατών '77, αγώνα-δοκιμασία ακριβείας . Το 1978 με ένα Ford Escort Μκ2 Gr.2 και συνοδηγό τον Σταμάτη Βελλή συμμετέχουν στον πρώτό του ''πραγματικό'' αγώνα, στο Παναθηναϊκό Ράλυ και είναι νικητές. Ήταν η απαρχή μίας σπουδαίας πορείας στο ελληνικό motorsport για τον Στράτη Χατζηπαναγιώτου που όμοια δύσκολα συναντάς. Μετά από μία πενταετία συνεχούς εμπλοκής με τους αγώνες ασφάλτου με νίκες, ρεκόρ και τίτλους, τον Σεπτέμβριο του 1983 το ''τερέν'' αλλάζει. Από άσφαλτο γίνεται χώμα και από ένας προχωρημένος ερασιτέχνης οδηγός αγώνων γίνεται ''επαγγελματίας'' συνεργαζόμενος με την Nissan και την ''Ν.Ι.Θεοχαράκης'', ελληνική αντιπροσωπεία του Ιαπωνικού εργοστασίου.
Συνέχισε στο επίπεδο αυτό και αλλάζοντας ''ομάδα'' οδήγησε και για την Seat της ''Seat Τechnocar''. Το 2003 δίνει τον τελευταίο αγώνα μίας πολυνίκους καριέρας. Υπήρξε Πρόεδρος του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου καθώς και της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων με πολύπλευρο έργο.
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1955 και σπούδασε οικονομικά. Ξεκίνησε ως αρθρογράφος για τους αγώνες αυτοκινήτου το 1980, στο περιοδικό 4Τροχοί. Υπήρξε διευθυντής σύνταξης για πολλά χρόνια, έως το 2006, όπου ανέλαβε διευθυντής και από το 2013 έως και σήμερα είναι και εκδότης των 4Τροχών.
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1955 και σπούδασε οικονομικά. Ξεκίνησε ως αρθρογράφος για τους αγώνες αυτοκινήτου το 1980, στο περιοδικό 4Τροχοί. Υπήρξε διευθυντής σύνταξης για πολλά χρόνια, έως το 2006, όπου ανέλαβε διευθυντής και από το 2013 έως και σήμερα είναι και εκδότης των 4Τροχών.
Το 2004 ως ειδικός δημοσιογράφος γίνετε μέλος (Μοναδικός Έλληνας) του Coty, του οργανισμού ''εκλογής'' του Παγκόσμιου τίτλου ''Αυτοκινήτου της Χρονιάς''.
Διαβάστε το άρθρο του στο North Pages: