Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Στο ντιμπέιτ της αισθητικής


γράφει ο Πέτρος Καστορίνης

Κάθε αντικείμενο λατρείας ''εσωκλείει'' ένα μυστήριο πάνω στο οποίο βασίζεται το αίσθημα της αφοσίωσης. Ναι είδα το προεκλογικό έντυπο-πρόγραμμα ''Το σχέδιό μας για την επόμενη τετραετία" του Παντελή Ξυριδάκη, Δημάρχου Φιλοθέης-Ψυχικού και υποψήφιου εκ νέου στις επερχόμενες εκλογές. 

Η αέναη προσπάθειά μου να μην αλλάξω στο βωμό των ψεύτικων ειδώλων, πιστέψτε με, ήταν και παραμένει μία δύσκολη προσπάθεια…Το μόνο σίγουρο είναι ότι το έντυπο παρουσίασης του συνδυασμού "Συμμαχία Πολιτών", ταιριάζει με την αισθητική μου.

Από το 1976, δεν έκανα άλλη δουλειά από το να προσπαθώ να εξελίξω αισθητικά την έντυπη πληροφορία προς τον αναγνώστη. Τριάντα δύο τίτλοι πέρασαν από τα χέρια μου, σχεδιάζοντας εξ'αρχής ή επανασχεδιάζοντας κάποιους και μοιραία, η εμπειρία είναι η μόνη πολύχρονη μαρτυρία της ηλικίας μου.

''Το σχεδιό μας για την επόμενη τετραετία'' του Παντελή Ξυριδάκη δεν γνωρίζω ποιος το δημιούργησε αλλά αναμφίβολα θα ήταν προτεινόμενο για το βραβείο Ε.Β.Γ.Ε. (Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής & Εικονογράφησης). Ο δημιουργός του, αποτύπωσε τις ιδέες του συνδυασμού, με εντιμότητα υψηλής μόρφωσης. Η αλήθεια είναι ότι αν δεν ήμουν δημότης Κηφισιάς και ψήφιζα στο Ψυχικό, θα κέρδιζε την προτίμησή μου, ο σημερινός Δήμαρχος Ψυχικού.