γράφει ο Πέτρος Καστορίνης
Με προσαρμοσμένους κινητήρες υαλοκαθαριστήρων, 150 εργαζόμενοι από διάφορους τομείς της εταιρείας εργάστηκαν για μια εβδομάδα στο οριστικό μοντέλο, αφού σχεδίασαν 13 πρωτότυπα δείγματα. Ένας αναπνευστήρας υφίσταται επί του παρόντος παρατεταμένες δοκιμές ως μέρος της διαδικασίας έγκρισης. Η γραμμή παραγωγής του μοντέλου Leon της Seat στο εργοστάσιο του Martorell είναι σχεδόν ακινητοποιημένη. Σήμερα, τα αυτοκίνητα δεν κατασκευάζονται πλέον. Αντ' αυτού, αυτοματοποιημένοι αναπνευστήρες παράγονται στη μέση της κρίσης Covid-19. Η μετάβαση από την παραγωγή αυτοκινήτων σε αναπνευστήρες σε χρόνο ρεκόρ είναι αποτέλεσμα της έντονης δουλειάς πολλών εργαζομένων της Seat και μιας πολύ ισχυρής κινητήριας δύναμης: Της αλληλεγγύης!.
Υαλοκαθαριστήρες των αυτοκινήτων το κύριο όργανο, των αναπνευστήρων. |
Από την αρχή της κατάστασης που προκλήθηκε από το Covid-19, ξεκίνησαν διάφορες πρωτοβουλίες της Seat για την καταπολέμηση της εξάπλωσης του ιού. Συγκεκριμένα, για την παραγωγή υλικού και συσκευών υψηλής ζήτησης από νοσοκομεία, όπως οι αναπνευστήρες. Μια ομάδα μηχανικών έθεσε επιμελώς το σχεδιασμό αρκετών πρωτοτύπων, συνολικά 13 όπως αναφέρουμε, έως ότου παραχθεί το οριστικό μοντέλο. Κάθε αναπνευστήρας διαθέτει περισσότερα από 80 ηλεκτρονικά και μηχανικά εξαρτήματα και υπόκειται σε λεπτομερή ποιοτικό έλεγχο και αποστείρωση με υπεριώδη ακτινοβολία. Εν τω μεταξύ, η γραμμή παραγωγής λειτουργεί χάρη σε πολλούς υπαλλήλους που εργάζοντε ακούραστα σε αυτό το έργο.